Trăim ultimii ani ai televiziunii de tip broadcasting, înainte de completa digitalizare. Ne așteaptă un viitor mai democratic? Sau mai bogat în opțiuni? E de așteptat oare, din partea consu-cetățenilor, o nouă revoluție?
Decisions taken solely through your own perceptions are not, in most of the cases, happy ones. When working with a large number of clients it is a must to know their perception about you. This requires professionals. Brandberry stood close to us in the recent years and helped us to know ower clients better and make the right decisions in order to stabilize and grow our business.
For the biggest customer-research Selgros Cash & Carry carried out in Romania, we worked with Mr. Romulus OPRICA’s marketing research company and we did a good choice. He is a client oriented manager, trustworthy and flexible to the client’s needs and we are happy to recommend him and his company as a reliable business partner.
"Good work!" - astea sunt cele două cuvinte pe care le pot spune despre colaborarea cu brandBerry. În tot acest timp cât am dezvoltat cercetarea noastră, brandBerry s-au dovedit a fi profesioniști și plăcuți în a lucra cu ei. Și, referitor la rezultatele cercetării, pot spune că au fost reale, în concordață cu piața. Recomandăm brandBerry ca un partener de business atunci când doriți să studiați atitudinea clienților față de compania dumneavoastră.
Lucrând cu Romulus Oprica, de la brandBerry, am beneficiat de o abordare pragmatică, profesionistă a cercetării de piață. Am colaborat pe mai multe proiecte cu compania sa și cu siguranță o să mai colaborăm, pentru că avem încredere în expertiza sa. Ceea ce îl recomandă cel mai bine sunt rezultatele cercetărilor brandBerry, validate întotdeauna, confirmare de piață. Dacă aveți nevoie de un sociolog, o companie de "business inteligence", cineva care să îți dezvăluie o imagine corectă și completă despre piață, vă recomandăm să lucrați cu încredere cu Romulus Oprica și cu brandBerry.
"Foarte profesioniști în ceea ce fac și foarte plăcut în a lucra cu ei" - așa aș caracteriza cel mai corect brandBerry. Siemens PSE a contractat brandBerry pentru a ne furniza date despre piață și au livrat proiectul la standarde de calitate și într-o manieră foarte profesionistă.
Am colaborat cu sociologul Romulus Oprica cu scopul de a lansa un nou produs pe piața din România. Ceea ce am apreciat în mod deosebit în colaborarea noastră au fost profesionalismul, implicarea și atitudinea proactivă, dar și abordarea realistă a cercetării de piață. Analizele și rapoartele sale de piață au avut un rol cheie în dezvoltarea strategiei noastre de piață și calitatea relației umane a completata un parteneriat de succes. Colaborarea cu Romulus și cu brandBerry m-au convins de expertiza și experiența sa în a livra cercetări de piață de calitate, lucru pentru care îl recomand ca fiind un foarte bun partener de afaceri!
Am colaborat cu Romulus Oprica de la brandBerry în multe proiecte de cercetare și am fost foarte mulțumit de valoarea adăugată rezultată din interpretarea analizelor cercetării. Este un profesionist cu care poți lucra ușor. Îl recomand pentru proiectele pe termen mediu-lung.
A fost o reală plăcere să lucrez cu Romulus. Expertiza și abilitățile sale în a privi dincolo de proiect, dar și sensibilitatea, puterea sa de muncă, energia și simțul umorului - toate aceste elemente ne-au ajutat foarte mult în a ne îndeplini obiectivele. Am fost impresionată de entuziasmul său, abilitățile de comunicare și implicarea sa profesională, înfruntând toate taskurile cu dedicare și zâmbete. Noi, cei de la Red Carpet (agenție de marketing și comunicare) suntem nerăbdători în a colabora în viitor cu brandBerry.
În acest moment (2024), orașul Brașov este denumit „punctul fierbinte” al pieței imobiliare din România, evoluția acesteia fiind, în raport cu o serie de parametrii semnificativi, în mod surprinzător[1] peste cea a piețelor din Cluj sau Timișoara. Totuși, o analiză mai atentă a factorilor socio-economici pot arăta că această evoluție este una naturală, determinată de […]
Toată lumea cunoaște proverbul francez „Tonul face muzica” (da, francez) dar nu toată lumea știe că 2 mai este Ziua Internațională a Tonului. A tonului de mâncat, nu de cântat. Tonul este peștele cel mai pescuit din oceanele lumii pentru că este foarte bogat în Omega-3, e ultraproteic, plin de minerale și vitamine. Bine… mai […]
Ca percepție, datorită trendului puternic de recuperare (hipsteristă și hiper-marketizată) a „românismului”, Valentines Day pierde din teren în fața Dragobetelui, dar asta nu prea contează pentru bugetul consolidat al lunii februarie, că banii oricum se cheltuie. Pardon, se investesc în consolidarea relațiilor. #brandBerryHUB a vrut să afle ce cadouri se mai fac pe la noi […]