Experții BrandBerry

brandBerry înseamnă un mix savuros de experți

Cei 4 parteneri brandBerry sunt fiecare experți pe domenii și în industrii diferite, dar au un numitor comun în expertiza lor: o vastă înțelegere practică, aplicată, a pieței locale.

Experții brandBerry își pun în acțiune expertiza pe propriul domeniu, fiind sprijiniți și de către alți peste 20 experți asociați. Aceștia din urmă participă la activitatea brandBerry în funcție de particularitățile fiecărui proiect: fie că e vorba de expertiză specifică în domenii precum pharma, retail, auto sau imobiliare, fie că partenerii brandBerry au nevoie de consultanță în HR, PR sau IT, echipa de experți brandBerry este pregătită să livreze soluții customizate de business.

Împreună, echipa brandBerry cumulează peste 500 de proiecte de cercetare, business consulting și marketing, pentru peste 200 clienți din România și din afară, din majoritatea industriilor.

Experții brandBerry


Romulus este Doctor în Sociologie și are experienţă de peste 20 de ani în cercetarea de piaţă (cantitativă şi calitativă) şi consultanţă de marketing, având o bună cunoaştere a pieţei locale în domenii precum retail, farma, sau auto. Este specialist în rețele sociale și comportament de consum şi membru al organizaţiei profesionale ESOMAR.


După peste 25 de ani de experiență în industria ospitalității Călin este unul dintre cei mai îndrăgiți și respectați manageri de dezvoltare din România și cu o largă recunoaștere internațională. Este un networker convins, este vicepreședinte al Confederatiei Patronale Concordia și președintele Federației Industriei Hoteliere din România, este un înfocat activist pentru un turism sustenabil, antreprenor social și investitor strategic.


Bogdan este doctor în sociologie și are peste 20 de ani experiență. Este cercetător al Academiei Române, ICCV, evaluator al EACEA (Education, Audiovisual and Culture Executive Agency of the European Commission) și consultant pentru diverse agenţii guvernamentale, companii sau ONG-uri, incluzând The World Bank, UNDP, BERD, UNICEF, UNESCO, Soros Foundation, USAID, Ministerul Educaţiei, Preşedinţia României, Renault, OMV-Petrom, etc.


Alexandru Dincovici lucrează de 15 ani atât în cercetare academică sau fundamentală cât și în cercetare de piață și consultanță organizațională. Este doctor în sociologie, lector asociat la masteratul de antropologie al SNSPA și specialist în cercetare calitativă. A lucrat pentru clienți din numeroase industrii, printre care retail, farma, banking și telecom. Preferă abordările „cât mai” etnografice, unde își poate folosi cel mai bine „uneltele” de antropolog pentru armonizarea perspectivei organizaționale cu cea a clientului.



Ana-Maria și-a început cariera ca farmacist, dar a folosit o rețetă specială, cu pastile de educație de calitate administrate constant, cu un bust vitaminizant dat de MBA-ul obținut în Marea Britanie și s-a ”convertit” în expert în marketing și comunicare pentru industria farma. Din 2005 și până în 2013 a ocupat poziția de director de marketing al Farmaciilor Dona, între 2014 și 2015 a fost Employer Branding Consultant pentru HELP NET FARMA SA iar din 2016, pe lângă proiectele personale, s-a alăturat echipei brandBerry ca expert.

Florin reprezintă latura über-creativă a brandBerry, fiind cunoscut pentru publicul larg ca textierul mai multor trupe din zona fusion-jazz-rock (în mod particular, Sarmalele Reci) și folk protestatar dar și ca poet, prozator și publicist. Pentru industria publicității și a marketingului este unul dintre cei mai cunoscuți și apreciați copywriters din România, cu o experiență de peste 25 de ani, fiind asociat cu unele dintre cele mai sonore sloganuri din publicitatea românească.


Dorin Alexandrescu este consultant în branding, marketing și business dar și designer grafic. A livrat peste 50 de proiecte de branding, marketing & cercetare de marketing, analize sectoriale, către start-up-uri, companii medii sau investitori străini. Este freelancer, partener în Romania al companiei de consultanță în investiții Start Ukraine și partener în compania de cercetări de piață BrandBerry din toamna anului 2014.

Printre domeniile de expertiză BrandBerry

  1. Retail
    • Cercetări de piață calitative și cantitative
    • Strategie de comunicare
    • Branding
  2. Pharma
    • Cercetări calitative și cantitative
    • Studiu și analiză de piață
    • Strategie de dezvoltare
  3. Auto
    • Studii și analize de piață
    • Estimare potențial de piață
    • Strategie de dezvoltare
    • Strategie de comunicare
  4. HoReCa
    • Studii și analize de piață
    • Estimare potențial de piață
    • Strategie de dezvoltare
    • Strategie de comunicare
  5. Imobiliare
    • Studii și analize de piață
    • Branding, comunicare
    • Strategie de dezvoltare
    • Strategie de comunicare
  6. Energie
    • Studii de piață
  7. B2B
    • Studii de piață
    • Cercetări calitative și cantitative
  8. Industria alimentară
    • Cercetări calitative și cantitative
    • Branding, identitate vizuală, comunicare, marketing
    • Analize și studii de piață