Cercetări cantitative de piaţă / Sondaje de opinie
Focus grupuri
Interviuri de profunzime
Mystery Shopping
On-line research
Desk research
De aici pornește totul! Experții BrandBerry au convingerea că o cercetare de piață poate fi de calitate doar analizând impactul pe care îl crează în dezvoltarea companiei; a produselor sale, în strategiile de marketing pe care le generează sau în anticiparea riscurilor.
Clienții BrandBerry ne contactează pentru a observa în detaliu comportamente ale consumatorilor sau evoluții pe piață. Și pentru a oferi soluții, nu doar răspunsuri, experții cheie ai BrandBerry dezvoltă planuri inovative de cercetare și analize de profunzime; de la focus grupuri relevante și cercetări de teren cu întrebări filtru complicate, la rapoarte de piață complete și interviuri de profunzime cu clienții sau experții din industrii.
Un raport tipic de cercetare realizată de BrandBerry oferă răspunsuri într-un mod atipic. Răspunsurile, concluziile și analizele sunt prezentate vizual, profesionist și inovativ de către echipa de design grafic a BrandBerry. Creem infografice și efecte vizuale pentru a simula acțiunea. Ne asigurăm astfel că informația este corect percepută și analizată într-un timp scurt de către beneficiari, iar activitățile pieței și propunerile sunt vizualizate deja ca acțiuni.
Contactează-l pe Romulus sau pe Bogdan: Mesajul tău va ajunge direct în emailul lor. Îți vor răspunde cât pot de repede.