Cercetare & studii de piață

Berries (5.1)

Cercetări și studii de piață


Cum gândesc consumatorii? Ce face concurența? Care sunt piețele cu potențial? BrandBerry oferă următoarele servicii de cercetare de piață:

  • Cercetări cantitative de piaţă / Sondaje de opinie

  • Focus grupuri

  • Interviuri de profunzime

  • Mystery Shopping

  • On-line research

  • Desk research

De aici pornește totul! Experții BrandBerry au convingerea că o cercetare de piață poate fi de calitate doar analizând impactul pe care îl crează în dezvoltarea companiei; a produselor sale, în strategiile de marketing pe care le generează sau în anticiparea riscurilor.

Clienții BrandBerry ne contactează pentru a observa în detaliu comportamente ale consumatorilor sau evoluții pe piață. Și pentru a oferi soluții, nu doar răspunsuri, experții cheie ai BrandBerry dezvoltă planuri inovative de cercetare și analize de profunzime; de la focus grupuri relevante și cercetări de teren cu întrebări filtru complicate, la rapoarte de piață complete și interviuri de profunzime cu clienții sau experții din industrii.

Un raport tipic de cercetare realizată de BrandBerry oferă răspunsuri într-un mod atipic. Răspunsurile, concluziile și analizele sunt prezentate vizual, profesionist și inovativ de către echipa de design grafic a BrandBerry. Creem infografice și efecte vizuale pentru a simula acțiunea. Ne asigurăm astfel că informația este corect percepută și analizată într-un timp scurt de către beneficiari, iar activitățile pieței și propunerile sunt vizualizate deja ca acțiuni.

Experții noștri cheie în studii și cercetare de piață



Romulus este Doctor în Sociologie și are experienţă de peste 20 de ani în cercetarea de piaţă (cantitativă şi calitativă) şi consultanţă de marketing, având o bună cunoaştere a pieţei locale în domenii precum retail, farma, sau auto. Este specialist în rețele sociale și comportament de consum şi membru al organizaţiei profesionale ESOMAR.


Bogdan este doctor în sociologie și are peste 20 de ani experiență. Este cercetător al Academiei Române, ICCV, evaluator al EACEA (Education, Audiovisual and Culture Executive Agency of the European Commission) și consultant pentru diverse agenţii guvernamentale, companii sau ONG-uri, incluzând The World Bank, UNDP, BERD, UNICEF, UNESCO, Soros Foundation, USAID, Ministerul Educaţiei, Preşedinţia României, Renault, OMV-Petrom, etc.

Contactează-l pe Romulus sau pe Bogdan: Mesajul tău va ajunge direct în emailul lor. Îți vor răspunde cât pot de repede.

    Nume:(*)

    Email:(*)

    Telefon:(*)

    Mesaj:(*)

    captcha

    Introdu codul din imagine: