“BrandBerry este un aport de vitamină pentru companii și pentru clienții acestor companii. Obiectivul nostru este să facem din BrandBerry partenerul preferat al antreprenorilor și boardurilor din România și să livrăm soluții aplicabile, utile și inovative de consultanță strategică, dezvoltare și optimizare de business, toate bazate pe analiză de date și intelligence.”
Decisions taken solely through your own perceptions are not, in most of the cases, happy ones. When working with a large number of clients it is a must to know their perception about you. This requires professionals. Brandberry stood close to us in the recent years and helped us to know ower clients better and make the right decisions in order to stabilize and grow our business.
For the biggest customer-research Selgros Cash & Carry carried out in Romania, we worked with Mr. Romulus OPRICA’s marketing research company and we did a good choice. He is a client oriented manager, trustworthy and flexible to the client’s needs and we are happy to recommend him and his company as a reliable business partner.
"Good work!" - astea sunt cele două cuvinte pe care le pot spune despre colaborarea cu brandBerry. În tot acest timp cât am dezvoltat cercetarea noastră, brandBerry s-au dovedit a fi profesioniști și plăcuți în a lucra cu ei. Și, referitor la rezultatele cercetării, pot spune că au fost reale, în concordață cu piața. Recomandăm brandBerry ca un partener de business atunci când doriți să studiați atitudinea clienților față de compania dumneavoastră.
Lucrând cu Romulus Oprica, de la brandBerry, am beneficiat de o abordare pragmatică, profesionistă a cercetării de piață. Am colaborat pe mai multe proiecte cu compania sa și cu siguranță o să mai colaborăm, pentru că avem încredere în expertiza sa. Ceea ce îl recomandă cel mai bine sunt rezultatele cercetărilor brandBerry, validate întotdeauna, confirmare de piață. Dacă aveți nevoie de un sociolog, o companie de "business inteligence", cineva care să îți dezvăluie o imagine corectă și completă despre piață, vă recomandăm să lucrați cu încredere cu Romulus Oprica și cu brandBerry.
"Foarte profesioniști în ceea ce fac și foarte plăcut în a lucra cu ei" - așa aș caracteriza cel mai corect brandBerry. Siemens PSE a contractat brandBerry pentru a ne furniza date despre piață și au livrat proiectul la standarde de calitate și într-o manieră foarte profesionistă.
Am colaborat cu sociologul Romulus Oprica cu scopul de a lansa un nou produs pe piața din România. Ceea ce am apreciat în mod deosebit în colaborarea noastră au fost profesionalismul, implicarea și atitudinea proactivă, dar și abordarea realistă a cercetării de piață. Analizele și rapoartele sale de piață au avut un rol cheie în dezvoltarea strategiei noastre de piață și calitatea relației umane a completata un parteneriat de succes. Colaborarea cu Romulus și cu brandBerry m-au convins de expertiza și experiența sa în a livra cercetări de piață de calitate, lucru pentru care îl recomand ca fiind un foarte bun partener de afaceri!
Am colaborat cu Romulus Oprica de la brandBerry în multe proiecte de cercetare și am fost foarte mulțumit de valoarea adăugată rezultată din interpretarea analizelor cercetării. Este un profesionist cu care poți lucra ușor. Îl recomand pentru proiectele pe termen mediu-lung.
A fost o reală plăcere să lucrez cu Romulus. Expertiza și abilitățile sale în a privi dincolo de proiect, dar și sensibilitatea, puterea sa de muncă, energia și simțul umorului - toate aceste elemente ne-au ajutat foarte mult în a ne îndeplini obiectivele. Am fost impresionată de entuziasmul său, abilitățile de comunicare și implicarea sa profesională, înfruntând toate taskurile cu dedicare și zâmbete. Noi, cei de la Red Carpet (agenție de marketing și comunicare) suntem nerăbdători în a colabora în viitor cu brandBerry.
BrandBerry își începe activitatea (sub numele de Q-Team), la inițiativa lui Romulus Oprica. Compania se ocupă exclusiv de cercetări și studii de piață, într-o perioadă în care serviciile B2B încă își căutau locul pe piață
BrandBerry (sub numele de Q-Team) se extinde la nivel regional (Brașov, Harghita, Covasna, Prahova).
BrandBerry (sub numele de Q-Team, iar mai apoi Human Touch Marketing Research) se extinde la nivel național: 40 de coordonatori naționali, peste 350 de operatori de teren aflați la dispoziția coordonatorilor și 40 de supervizori independenți.
Prima etapă de repoziționare pe piață și rebranding. Fostul Human Touch Marketing Research devine BrandBerry.
A doua etapă de repoziționare pe piață și rebranding. BrandBerry beneficiază de o nouă identitate vizuală, una care să exprime relevant misiunea companiei: aport de vitamină pentru partenerii săi.
Sunt cooptați în echipa BrandBerry 3 experți cheie, iar modelul de business al companiei se definitivează: BrandBerry se poziționează ca firma de business consulting, cu focus pe cercetări de piață și obiectivul de a livra partenerilor săi soluții integrate de business (cercetări – marketing – consulting).
Noul BrandBerry se lansează oficial.