optimizarea colectării de date relevante
standardizarea și rutinizarea proceselor de analiză, arhitecturarea datelor și corelarea lor cu mesajele de marketing
suport în dezvoltarea de instrumente de cercetare in-house (chestionare / interviuri), în aplicarea și interpretarea lor
suport în departamentele de marketing, HR și / sau vânzări în identificarea și pregătirea datelor în vederea dezvoltării strategiei de acțiune
training de marketing research, data analysis și tehnologie de cercetare
auditarea/testarea experților pe care îi angajați în departamentele de marketing (data analysis)
suport în analiza rețelelor sociale interne, în realizarea și interpretarea sociogramelor, a fluxurilor de informații și a nodurilor de comunicare
Transferăm din experiența noastră către responsabilii din departamentele de vânzări, marketing și HR, facilităm o mai bună înțelegere a datelor, a comportamentului de consum și ajutăm la dezvoltarea mai rapidă a strategiei.
În felul acesta fiecare membru al echipei pe care o ajutăm va fi mai eficient și își va atinge mai repede obiectivele.
Contactează-ne! Vă vom răspunde repede.