Consultanță & cercetare politică


POLITICAL RESEARCH & ADVISORY


Toți vor o felie cât mai mare din ”plăcinta” rezultatelor votului. Rolul unui consultant politic este precum al unei oglinzi magice: îți arată exact cine ești, fără să te mintă, dar și cine poți fii dacă faci pașii potriviți.

brandBerry îți este alături cu următoarele servicii:

  • îți planificăm campania electorală

  • identifică profilul alegătorilor / structura electoratului din localitate

  • identificăm temele principale de discurs electoral

  • realizăm portretul-robot al candidatului ideal

  • evaluăm contracandidații

  • măsurăm nivelul de încredere al populației în candidați și intenția de vot

  • măsurăm percepția electoratului în legătură cu temele din agendă

  • identificăm în discursul public al contracandidaților teme ce pot fi utilizate în avantajul tău

  • analizăm obișnuințele de informare ale alegătorilor

  • îți organizăm agenda campaniei electorale

  • monitorizăm presa (teme principale, discursul contracandidaților, etc)

  • testăm materialele de campanie

  • dezvoltăm mesaje și vizualuri de campanie

  • administrăm campania online

  • îți spunem cum faci ca să eviți mobilizarea electoratului advers

În orice campanie de comunicare, înţelegerea publicului țintă este esențială. Pentru a genera o campanie electorală eficientă este obligatoriu să cunoști modul în care se dezvoltă opinia electoratului, problemele care-i ocupă atenția şi cum îi poți atrage atenția prin discursul public. Pentru aceasta ai nevoie de consultanță sociologică, antropologică și de marketing.
Eu înțeleg cum funcționează procesul de luare a deciziei de către ”cumpărătorii” pe care tu îi dorești și te pot ajuta să ai un rezultat bun în campanie.

.

2 dintre experții noștri



Romulus este Doctor în Sociologie și are experienţă de peste 20 de ani în cercetarea de piaţă (cantitativă şi calitativă) şi consultanţă de marketing, având o bună cunoaştere a pieţei locale în domenii precum retail, farma, sau auto. Este specialist în rețele sociale și comportament de consum şi membru al organizaţiei profesionale ESOMAR.


Alexandru Dincovici lucrează de 15 ani atât în cercetare academică sau fundamentală cât și în cercetare de piață și consultanță organizațională. Este doctor în sociologie, lector asociat la masteratul de antropologie al SNSPA și specialist în cercetare calitativă. A lucrat pentru clienți din numeroase industrii, printre care retail, farma, banking și telecom. Preferă abordările „cât mai” etnografice, unde își poate folosi cel mai bine „uneltele” de antropolog pentru armonizarea perspectivei organizaționale cu cea a clientului.

Contactează-ne! Vă vom răspunde repede.

    Nume:(*)

    Email:(*)

    Telefon:(*)

    Mesaj:(*)

    captcha

    Introdu codul din imagine: