îți planificăm campania electorală
identifică profilul alegătorilor / structura electoratului din localitate
identificăm temele principale de discurs electoral
realizăm portretul-robot al candidatului ideal
evaluăm contracandidații
măsurăm nivelul de încredere al populației în candidați și intenția de vot
măsurăm percepția electoratului în legătură cu temele din agendă
identificăm în discursul public al contracandidaților teme ce pot fi utilizate în avantajul tău
analizăm obișnuințele de informare ale alegătorilor
îți organizăm agenda campaniei electorale
monitorizăm presa (teme principale, discursul contracandidaților, etc)
testăm materialele de campanie
dezvoltăm mesaje și vizualuri de campanie
administrăm campania online
îți spunem cum faci ca să eviți mobilizarea electoratului advers
În orice campanie de comunicare, înţelegerea publicului țintă este esențială. Pentru a genera o campanie electorală eficientă este obligatoriu să cunoști modul în care se dezvoltă opinia electoratului, problemele care-i ocupă atenția şi cum îi poți atrage atenția prin discursul public. Pentru aceasta ai nevoie de consultanță sociologică, antropologică și de marketing.
Eu înțeleg cum funcționează procesul de luare a deciziei de către ”cumpărătorii” pe care tu îi dorești și te pot ajuta să ai un rezultat bun în campanie.
.
Contactează-ne! Vă vom răspunde repede.