Încrederea clienților noștri în dăruirea noastră și în calitatea serviciilor nostre ne-a ajutat să ne dezvoltăm și am ajuns azi să acoperim cu coordonatori permanenți toate județele țării. Pentru aceasta, le suntem recunoscători!
 
Punctual, serviciile oferite pot fi împărțite astfel:
* On-field research (studii de piață cantitative; cercetări de piață “în teren”)
* Mystery-Shopping
* C.A.T.I.
* Desk-Research
* Focus-groups
* On-line research
* Dezvoltare de produse
 
Tipuri de proiecte finalizate:
* analize cote de piață, predicții cote de piață și pozitionare
* studii de impact asupra comportamentului de consum
* studii de market-entry, analiza concurenței și calibrarea stocurilor de marfa
* identificarea valorii finaciare
* evaluarea personalului „after-sales” și optimizarea mid-managementului prin indentificarea rețelelor sociale active și a centrilor de comanda și control în cadrul companiei
* studii de piață cantitative, individuale și omnibus
* studii de piață calitative (focus-groups și mistery-shoping)
* CATI – Computer Assisted Telephone Interview
 
Am finalizat cu brio proiecte foarte mari de cercetare de piață, pentru clienți exigenți precum Selgros Cash&Carry, Zeelandia, Farmaciile Dona, BRD Sogelease, Porsche Romania, Baumax, și mulți alții.
 
Pentru Selgros Cash&Carry am realizat mai multe cercetări, printre care și cea mai mare cercetare făcută vreodată de ei în Romania. Rezultatele cercetării de piață realizate de BrandBerry au ajutat Selgros să-și reorganizeze magazinele și să îmbunătățească experiența de achiziție a cumpărătorilor. [Pentru relații: dl. Dorin Iordăchescu, Acquisition Director, Member of the Board.]
 
Pentru Zeelandia România am fost responsabili de coletarea datelor de piață necesare lansării unui nou produs în România. Am oferit Zeelandia, în urma studiului de piață pe care l-am realizat, informații despre structura pieței în general, despre competiție, obiceiuri de consum, elasticitatea prețurilor la produse similare și feedback despre variantele de ambalaj.
După cum country-managerul Zeelandia afirma, ”raportul de cercetare a jucat un rol cheie în dezvoltarea strategiei de piață” a Zeelandia.
 
Pentru orice informații legate de proiectele pe care le-am realizat, vă stam la dispoziție cu plăcere!
 
Romulus OPRICA | Managing Partner BrandBerry 
 

ESOMAR_member_RGB

 

 

 

 

 

 

As an ESOMAR Member, Romulus Oprica complies with the ICC/ESOMAR Code and ESOMAR World Research Guidelines

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *