Experții BrandBerry

Echipa BrandBerry este formată din 4 experți cheie - parteneri brandBerry și peste 6 parteneri asociați, per project

Cei 4 parteneri BrandBerry sunt fiecare experți pe domenii și în industrii diferite, dar au un numitor comun în expertiza lor: cercetarea de piață. Pe lângă experții în cercetare Romulus Oprica Ph. D., Vintilă Mihăilescu Ph. D. și Alexandru Dincovici, Dorin Alexandrescu a coordonat și realizat proiecte de cercetare, cu focus pe cercetare calitativă (focus grupuri, interviuri de profunzime) și analize sectoriale de piață. De cele mai multe ori și-au fundamentat deciziile de business ale clienților lor pe astfel de cercetări.

Toți cei 4 experți își pun în acțiune expertiza pe propriul domeniu, fiind sprijiniți și de către alți peste 20 experți asociați BrandBerry. Aceștia din urmă participă la activitatea brandBerry în funcție de particularitățile fiecărui proiect: fie că e vorba de expertiză specifică în domenii precum pharma, retail, auto sau imobiliare, fie că partenerii brandBerry au nevoie de consultanță în HR, PR sau IT, echipa de experți brandBerry este pregătită să livreze soluții customizate de business.

Împreună, echipa BrandBerry cumulează peste 150 de proiecte de cercetare, business consulting și marketing, pentru peste 100 clienți din România și din întreaga lume, în mai mult de 50 de piețe diferite.

Experții brandBerry


Alexandru Dincovici lucrează de zece ani atât în cercetare academică sau fundamentală cât și în cercetare de piață și consultanță organizațională. Este doctor în sociologie, lector asociat la masteratul de antropologie al SNSPA și specialist în cercetare calitativă. A lucrat pentru clienți din numeroase industrii, printre care retail, farma, banking și telecom. Preferă abordările „cât mai” etnografice, unde își poate folosi cel mai bine „uneltele” de antropolog pentru armonizarea perspectivei organizaționale cu cea a clientului.

Vintilă Mihăilescu este antropolog, Doctor în Psihologie, Profesor Universitar, șeful Catedrei de Sociologie din cadrul SNSPA, conducător de doctorate, cercetător. Are peste 40 de ani experiență în cercetare antropologică de teren, domeniile sale de expertiză fiind etnopsihologie, studiul comunitățlor și identitate și etnicitate. Vintilă a fost implicat în sute de proiecte de cercetare și dezvoltare atât la nivel academic cât și de business.


Dorin Alexandrescu este consultant în branding, marketing și business dar și designer grafic. A livrat peste 50 de proiecte de branding, marketing & cercetare de marketing, analize sectoriale, către start-up-uri, companii medii sau investitori străini. Este freelancer, partener în Romania al companiei de consultanță în investiții Start Ukraine și partener în compania de cercetări de piață BrandBerry din toamna anului 2014.


Romulus este Doctor în Sociologie și are experienţă de peste 12 ani în cercetarea de piaţă (cantitativă şi calitativă) şi consultanţă de marketing, având o bună cunoaştere a pieţei locale în domenii precum retail, farma, sau auto. Este membru şi Past President al uneia dintre cele mai mari comunităţi de lideri locali şi de business din lume, organizaţia Rotary International şi membru al organizaţiei profesionale ESOMAR.

 

Printre domeniile de expertiză BrandBerry

  1. Retail
    • Cercetări de piață calitative și cantitative
    • Strategie de comunicare
    • Branding
  2. Pharma
    • Cercetări calitative și cantitative
    • Studiu și analiză de piață
    • Strategie de dezvoltare
  3. Auto
    • Studii și analize de piață
    • Estimare potențial de piață
    • Strategie de dezvoltare
    • Strategie de comunicare
  4. Imobiliare
    • Studii și analize de piață
    • Branding, comunicare
    • Strategie de dezvoltare
    • Strategie de comunicare
  5. Energie
    • Studii de piață
  6. B2B
    • Studii de piață
    • Cercetări calitative și cantitative
  7. Industria alimentară
    • Cercetări calitative și cantitative
    • Branding, identitate vizuală, comunicare, marketing
    • Analize și studii de piață