Despre BrandBerry

BrandBerry: Cercetare & Studii de piață | Marketing & Branding | Soluții integrate de business

  • Romulus OPRICA (Ph.D.), managing partner:

    “BrandBerry este un aport de vitamină. Pentru companii și pentru clienții acestor companii. Obiectivul nostru într-o primă fază este să facem din BrandBerry compania din afara Bucureștiului nr. 1 de consultanță din România și să livrăm soluții din ce în ce mai complete și inovative de cercetare de piață, marketing și optimizare business.”


Despre BrandBerry

BrandBerry este compania de business consulting cu focus pe cercetări de piață. BrandBerry identifică tendințe pe piață și provocări ale clienților și, prin experții săi cheie, propune soluții concrete și oferă suport în implementarea lor. BrandBerry are sediul central în Brașov dar clienții săi sunt din toată România, Europa și chiar Australia.

  1. Cercetări de piață
    • sondaje de opinie
    • focus grupuri
    • interviuri telefonice
    • mystery shopping
    • interviuri de profunzime
    • on-line research

    Detalii și mod de lucru

  2. Soluții integrate de business
    • entry/expansion strategies
    • studii de fezabilitate
    • planuri de afaceri
    • process optimisation
    • organisational design

    Detalii și mod de lucru

  3. Marketing & Branding
    • strategii de marketing
    • poziționare pe piață
    • planuri de comunicare
    • branding & brand planning
    • identitate vizuală

    Detalii și mod de lucru

Ce spun clienții

Elemente definitorii

BrandBerry urmărește să facă diferența pe o piață a consultingului rigidă, prin metode și analize inovative, visual storytelling și soluții step-by-step. Cercetarea de piață este pentru noi doar pretextul unei colaborări pe termen lung. Așa cum fructele mici și colorate, precum zmeura, afinele, căpșunele sau murele sunt cu atât mai benefice și mai gustoase cu cât se adună laolaltă pentru a se completa și a se transforma în energie, exact așa experții BrandBerry își pun toată expertiza laolaltă pentru “a da gust” afacerilor.
Spiritul brandBerry înseamnă culoare. Seriozitate. Detaliu. Și – mai presus de orice – abordare atipică. BrandBerry nu este o companie gen Big4, nici un institut de sondare, dar nici un start-up care aspiră la statutul de corporație. BrandBerry reprezintă un grup de profesioniști care își pun la un loc expertiza pentru a furniza soluții de business într-un mod diferit față de ce este acum pe piață: focus pe rezultate, suport step-by-step, soluții complete, relații strânse cu clienții. Toate acestea însiropate în distracție.
BrandBerry își propune să devină cea mai importantă companie locală de consultanță în business și o autoritate în domeniul cercetărilor de piață. BrandBerry este principalul vector de creștere pentru partenerii săi.

Latest news

Scurt istoric BrandBerry

  • Începuturi

    BrandBerry își începe activitatea (sub numele de Q-Team), la inițiativa lui Romulus Oprica. Compania se ocupă exclusiv de cercetări și studii de piață, într-o perioadă în care serviciile B2B încă își căutau locul pe piață

  • Extindere

    BrandBerry (sub numele de Q-Team) se extinde la nivel regional (Brașov, Harghita, Covasna, Prahova).

  • Dezvoltare

    BrandBerry (sub numele de Q-Team, iar mai apoi Human Touch Marketing Research) se extinde la nivel național: 40 de coordonatori naționali, peste 350 de operatori de teren aflați la dispoziția coordonatorilor și 40 de supervizori independenți.

  • BrandBerry

    Prima etapă de repoziționare pe piață și rebranding. Fostul Human Touch Marketing Research devine BrandBerry.

  • Rebranding

    A doua etapă de repoziționare pe piață și rebranding. BrandBerry beneficiază de o nouă identitate vizuală, una care să exprime relevant misiunea companiei: aport de vitamină pentru partenerii săi.

  • Experți cheie

    Sunt cooptați în echipa BrandBerry 3 experți cheie, iar modelul de business al companiei se definitivează: BrandBerry se poziționează ca firma de business consulting, cu focus pe cercetări de piață și obiectivul de a livra partenerilor săi soluții integrate de business (cercetări – marketing – consulting).

  • Lansare

    Noul BrandBerry se lansează oficial.